چند خبر کوتاه از تلویزیون و برنامه های جدیدش

هشتگ
به منظور بررسی آنچه که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بین کاربران رد و بدل و گه گاه سوژه رسانه ها و نقل محافل می شود، برنامه زنده «هشتگ» با اجرای مرتضی حیدری به زودی روانه آنتن شبکه یک سیما می شود. «هشتگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود بانصیری قرار است از اوایل آبان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 20 به مدت نیم ساعت پخش شود.

 

«هاتف» جای خود را به «روزهای بهتر» می‌دهد
هاتف

مجموعه تلویزیونی هاتف به کارگردانی نعمت چگینی و کارگردانی داریوش یاری امشب 26 مهر با پخش دهمین و آخرین قسمت به اتمام می رسد. با پایان یافتن این سریال، پخش چهار اپیزود شش قسمتی(24 قسمت) از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی از جمعه 29 مهر آغاز می شود.

نخستین اپیزود، قصه «چادر گلدار» نام دارد که محسن یوسفی آن را کارگردانی کرده است و مینا جعفرزاده، رامین ناصر نصیر، علیرضا استادی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، افشین نخعی، سمیرا حسینی، شبنم معززی، خسرو احمدی، فرشید صمدی پور و مهتاج نجومی در آن ایفای نقش کرده اند. «تنها در تهران»، «کهنه سرباز» و «شاهد» نام اپیزودهای بعدی مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر است که به ترتیب توسط نوید میهن دوست، علیرضا محمودزاده و محمد کرمانشاهی کارگردانی شده است.

مجموعه روزهای بهتر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از شنبه تا جمعه هر شب ساعت 22:15 از این شبکه روی آنتن می رود.

 

معرفی روحانی دوستدار محیط زیست و حیوانات در مجموعه در امتداد فلق
روحانی

مجموعه در امتداد فلق امروز به منطقه چهار باغ استان البرز رفته و فعالیت های حجت الاسلام توکلی را به تصویر می کشد. وی ضمن انجام امور دینی و فرهنگی با عنایت به نیازهای این منطقه، اهم فعالیت تبلیغی خود را به حفاظت از محیط زیست اختصاص داده و با آموزش کودکان و نوجوانان به چگونگی حفاظت از حیوانات و نگهداری گیاهان و همچنین پاکسازی منطقه از زباله، موجب شده در این منطقه همه اهالی به این امر توجه ویژه داشته باشند. مهران رستمی تهیه کننده، مهدی رمضانی کارگردان و عباس لهراسبی مجری طرح مجموعه درامتداد فلق هستند که امروز چهارشنبه 26 مهر حوالی ساعت 16:20 از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

عوامل تولید سریال «پاهای بی قرار» به شهر ورامین می روند
پاهای بیقرار

این سریال در سه فصل یعنی فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شود. فصل دوم سریال که از سال 57 آغاز می‌شود و تا سال 64 به سرانجام می‌رسد، زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشد و داستان را دربستر وقایع آن سال‌ها وانقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع مقدس پیش می‌رود.

در حال حاضر 45 بازیگر Actor مقابل دوربین منوچهر هادی رفته اند. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علی رضا استادی، سجاد قراگزلو، سیروس همتی، مهدی صبایی، اصغر محبی، افسانه ناصری، مجید صیادی و.... هنرمندان این مجموعه هستند.

گروه تولید سریال پاهای بی قرار تا چند روز دیگر برای صحنه های خود به اطراف شهرورامین خواهند رفت و تا پایان ماه سوم تصویربرداری فصل دوم این سریال نیز به پایان خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟