نمایش « از مجهول به مجهول» روی صحنه می‌رود

به گزارش رکنا، کارگردان نمایش «از مجهول به مجهول» که اجرای نمایشش در عمارت سیمرغ با مشکل رو به رو شده بود، می‌گوید که مشکلات حل شده و از روز ۲۰ مرداد ماه اجرای نمایش خود را ادامه خواهد داد.

تغییراتی در ساختار مدیریتی عمارت سیمرغ و اختلاف‌نظر میان مدیران این سالن، سبب شد که روز جمعه ۱۴ مرداد ماه، سه گروه نمایشی که در این سالن روی صحنه می‌رفتند، برای اجرای آثارشان با ممانعت مسئولان سالن رو به رو شوند. در این میان، دو نمایش آخرین اجراهای خود را پیش رو داشتند و یکی از این نمایش‌ها، «داش آکل...» موفق شد آخرین اجرای خود را روی صحنه ببرد.

اما در این بین گروه اجرایی نمایش«از مجهول به مجهول» وضعیت پیچیده‌تری داشتند چون برخلاف دو گروه دیگر، هنوز ۹ اجرای دیگرشان در این سالن باقی مانده بود.

با این حال پارسا محمد زاده، نویسنده و کارگردان جوان این نمایش می‌گوید سالن تضمین کرده است که مشکلات حل شده و او نیز همچون دیگر کارگردانانی که اثری روی صحنه دارند، بعد از تعطیلات ایام سوگواری عاشورا اجرای نمایش خود را از سر می‌گیرد.

10 اجرای دیگر « از مجهول به مجهول»

او می‌گوید: مدیریت قبلی عمارت «سیمرغ» به مرکز هنرهای نمایشی آمد و آنجا متعهد شد که ما ۱۰ اجرای باقیمانده خود را انجام بدهیم چون ما روز ۱۴ مرداد هم نتوانستیم نمایش‌مان را روی صحنه ببریم و با احتساب ۹ اجرای باقیمانده در مجموعه ۱۰ اجرای دیگر داریم.

محمدزاده ادامه می‌دهد: مدیریت جدید هم این موضوع را پذیرفت و هماهنگی‌ها انجام شده است تا ما اجرایمان را انجام بدهیم. ضمن اینکه متعهد شدند تعهدات مالی هم بی‌کم و کاست انجام شود. خوشبختانه از دیروز هماهنگی خوبی میان مدیران سالن ایجاد شد و گویا مسائل حل شده است.

نمایش «از مجهول به مجهول» نمایشی ابزورد و گروتسک و داستان آن درباره افرادی است که در یک مراسم ختم شرکت کرده‌اند. اما این یک ختم معمولی نیست و افراد در آن در یک سیکل تکرار قرار گرفته‌اند.

گروه اجرای این نمایش معتقدند این نمایش برای مخاطبین خاصی نوشته و اجرا می‌شود و اصلا برای افراد زیر ۱۵ سال مناسب نیست.

بازیگران این نمایش هانیه آرمیده، الهام خسروی، مریم روشنی، مهرنوش صمد بیگی، کاملیا کاظمی، نیلوفر مرآت، حدیثه ‌مقدم، شادی موسوی هستند.

این اثر نمایشی از روز ۲۰تا ۲۸مرداد ماه راس ساعت ۱۷ و سی دقیقه در سالن شماره ۲ عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟