خانم بازیگر از امشب روح می شود!

سالار عقیلی در کنسرت نمایش «طرحی نو دراندازیم» به کارگردانی رضا موسوی، روزهای سوم و چهارم مرداد در تالار وحدت روی صحنه می‌برد. مارال فرجاد یکی از بازیگران این کنسرت نمایش است که در نقش یک روح روی صحنه خواهد رفت.

مارال فرجاد درباره جزئیات برگزاری این کنسرت نمایش می‌گوید: «من تا به‌حال متاسفانه خودم مخاطب کنسرت نمایشی نبوده‌ام. سال گذشته کنسرت نمایش «سی» اجرا شد که من به دلیل اینکه خودم اجرا داشتم، فرصت نکردم آن را تماشا کنم. اما به‌تازگی دیدم که در برخی از کنسرت‌ها از بازیگران هم استفاده می‌شود و خانم کیانی یا خانم پاوه‌نژاد در چنین تجربیاتی حضور داشتند. حتی تجربه خواندن یک متن یا دکلمه توسط بازیگران قدیمی در برخی کنسرت‌ها را هم دیده بودم. اما این‌بار در این کنسرت من سه پرده تئاتر به صورت تکی بازی می‌کنم و آقای عقیلی نیز آوازشان را در قالب کنسرت جداگانه می‌خوانند.»

او ادامه می‌دهد: «اما نکته جالب، ارتباط بین متن نمایش و کنسرتی است که آقای عقیلی اجرا می‌کنند. ایشان با آهنگسازی آقای مهیار علیزاده، 4 قطعه جدید خواهند خواند. مضمون قطعاتی که ایشان اجرا می‌کنند، درباره شور و عشق است و از همین رو می‌گویم که قطعات و نمایش با هم ارتباط دارند. یکی از قطعاتی که اجرا می‌کنند، «هانیه» نام دارد که مضمونش نزدیکی زیادی با متن نمایش دارد.»

این بازیگر Actor بیان می‌کند: «قصه این نمایش درباره دختر و پسر جوانی است که در بچگی، همبازی یکدیگر بوده‌اند، پدربزرگ آنها چمدانی داشته که بچه‌ها با آن هم بازی می‌کرده‌اند. بچه‌ها وقتی بزرگ می‌شوند، با هم ازدواج می‌کنند، پسر به سربازی می‌رود و دختر هم می‌میرد. ولی با وجود اینکه او می‌میرد، ماجراها ادامه پیدا می‌کند.»

فرجاد درباره استقبال مخاطبان از قالب کنسرت نمایش می‌گوید: «به نظر من، کنسرت نمایش، تجربه جذابی است. برخی از مخاطبان حوصله و تحمل تماشای تئاتر صرف را ندارند و می‌گویند حوصله‌مان نمی‌کشد یک ساعت یا بیشتر به تماشای یک نمایش بنشینیم اما وقتی این هنر Art با موسیقی همراه می‌شود، قطعا جذابیت‌هایش برای مخاطب بیشتر می‌شود و تماشاچی لذت بیشتری با آن می‌برد. در واقع در این تجربه مخاطب هم به تماشای یک کنسرت موسیقی می‌نشیند و هم از دیدن یک نمایش لذت می‌برد.»

بازیگر سریال «رهایم نکن» همچنین توضیح می‌دهد: «جنس بازی من در این نمایش به نظرم خیلی متفاوت است و این اتفاق به دلیل وجود دو هنر موسیقی و نمایش است. این تجربه برای شخص خود من به عنوان بازیگر، هم نو و لذتبخش بود. متن این کار را آقای رضا موسوی نوشتند و کارگردانی کرده و من نیز با توجه به ایده کارگردان آن را روی صحنه برده‌ام.»

این کنسرت نمایش، به خوانندگی سالار عقیلی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، سوم و چهارم مرداد به آهنگسازی مهیار علیزاده و کارگردانی هنری رضا موسوی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟