نمایشنامه ای که شرایط تولید و اجرا ندارد

سیدجواد روشن نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت مدنظر خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: مدت ها است که دوست دارم نمایشنامه «تاریکی های سرکش» نوشته آنتونیو بوئرو بایخو نمایشنامه نویس اسپانیایی را روی صحنه ببرم ولی به دلیل اینکه این نمایش تعداد بازیگران بالایی دارد و تولیدی پر حجم است، هنوز شرایط تولید و اجرا برایش فراهم نشده است.

وی یادآور شد: نمایشنامه «تاریکی های سرکش» را چند سال پیش به مناسبت بزرگداشت و زادروز بانو مهین اسکویی، به صورت نمایشنامه خوانی اجرا کردم. در واقع این نمایشنامه آخرین اثری بود که زنده یاد اسکویی قصد اجرای آن را در سال ۶۷ داشت که این اتفاق رخ نداد. چند سالی است قصد اجرای «تاریکی های سرکش» را دارم ولی شرایط مناسب برای این امر فراهم نشده است. ۲ سال است که پیشنهاد اجرای این اثر را به تماشاخانه ایرانشهر ارائه داده ام و گفتگوهایی هم با مدیریت مجموعه تئاتر شهر داشته ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

«قتل آقای کاف»، «داستان خرس های پاندا» و «لاموزیکا» از جمله آثاری هستند که سیدجواد روشن در مقام کارگردان به صحنه برده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟