نمایش مشترک ایران و فرانسه در تالار مولوی

نمایش بعد از این با طراحی ندا شاهرخی، ژان لویی اکل و یاسمن خواجه‌ای از شب گذشته تا ششم دی ماه هر شب رأس ساعت 20:30 روی صحنه می‌رود.

در این مراسم امیرحسین حریری، در مقام مدیریت تالار مولوی گفت: «نمایش امشب محصول مشترک دو کشور صاحب سبک است و خرسند هستم که نمایش بر اساس یکی از متون ادبیات ایران است. سال‌های اخیر با توجه به نوع آموزش و نگاه دانشجویان، توجه به ادبیات کهن کاسته شده و این نقصان است.»

رحمت امینی، مدیر گروه نمایش دانشگاه تهران با اشاره به اینکه با دانشجویان در حال کار روی پروژه‌ای با موضوع سیمرغ هست، درباره اهمیت تالار مولوی گفت: «مولوی تالار خاطره‌انگیز و آکادمیکی است. مولوی فضایی نوستالژیک برای ماست.»

بعد از این داستان پنج دختر جوان است که در یک پروسه دو ساله قرار است به مفهوم سیمرغ عطار دست یابند. آنان هر یک نقش پرنده‌ای را ایفا می‌کنند. این پنج دختر تنها بازماندگان پانزده بازیگر/پرنده اولیه هستند که برای حضور در نمایش باقی مانده‌اند.

پگاه ابراهیمی، المیرا آشفته، آوا تدین، نیکی ساغری، عارفه صادق محمدی بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه و لباس: ندا شاهرخی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محمدرضا ستاری، طراح نور: رحیم بالایی، آهنگساز، پیانو، آواز: محیا حامدی، دف: بی نظیر شیبانی، دمام: ‌ مصطفی مصطفایی، ابوا: ‌ آرش‌ دلدار، فلوت: ‌ محمدرضا صادقی، تار: محمدصادق قیصری، ویولا: فرشته باقرپور، ویلن: ‌ سجاد کیوان شکوه، خواننده: ‌ پوریا مولایی، طراحی، دوخت و اجرای لباس: نعیمه شاهرخی، فاطمه شاهرخی، ماشاالله سربالاوند، طراحی ویدئو: آناهیتا هوشان، دستیار دوم کارگردان: مجید رامه، دستیار صحنه و لباس: نهال آغاز، طراح پوستر و بروشور: پرناز کریمی، عکاس: کوروش برزی، بهناز دستجردی، ساخت تیزر: استودیو دیگر و مدیر روابط عمومی: سحر صنیعی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟