پیوستن یک ناوچه نظامی جدید به ناوگان دریایی روسیه

به گزارش رکنا : دریادار "ویکتور ایوانوف" رئیس کمیته پذیرش کشتی‌های جدید برنامه دولتی و "دنیس تسویتکوف" پیمانکار مسئول این پروژه، روز چهاشنبه در بندر سن‌پترزبورگ، گواهی پذیرش نخستین ناوچه از سری "دریادار کاساتونوف" از پروژه 22350 را امضاء کردند.

پس از مراسم رسمی پذیرش جدید توسط "نیکولای اومینوف" فرمانده کل ناوگان نظامی دریایی، این ناوچه جدید نظامی روسی آماده است تا پرچم ویژه ناوگان دریایی بر عرشه آن برافراشته شود و و بدین ترتیب، به ترکیب ناوگان دریایی روسیه بپیوندد.

این مراسم به زودی و در تاریخ 21 جولای سال جاری (31 تیر ماه) در صد و دهمین سالگرد تولد دریادار نیروی دریایی "ولادیمیر کاساتونوف" برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است که ناوچه "دریادار کاساتونوف در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) بخش دریایی آزمایشات دولتی را با موفقیت به پایان رساند. طی آزمایشات نهایی که در دریای بالتیک انجام شد، کلیه مشخصات طراحی کشتی، عملکرد سیستم‌ها و تسلیحات نظامی آن مورد آزمایش قرار گرفت و تعامل آن با زیردریایی‌ها و هواپیماهای دیگر، تمرینات نجات و تخلیه کشتی، به خوبی انجام شد.

همانطور که پیش از این گزارش شده، این ناوچه، همچون سلف خود، بعنوان بخشی از ناوگان ناوگان دریای شمال روسیه خدمت خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟