به گزارش رکنا، روزنامه کراسنایا زویوزدا ارگان وزارت دفاع روسیه نوشت: نیروی هوافضای روسیه در یک هفته اخیر 1320 مرکز تروریست Terrorist های داعشی را نابود کرد.
بر اساس داده نمایی که در شماره روز جمعه روزنامه روسی کراسنایا زویوزدا منتشر شده، هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه در یک هفته اخیر بیش از 30 پرواز رزمی در سوریه انجام داده و در جریان آن بیش از 1320 مرکز تروریست ها در سوریه را بمباران کرده است.
در این داده نما همچنین به آزادسازی بیش از 98 درصد اراضی سوریه از اشغال تروریست ها اشاره شده است.
روزنامه روسی در داده نمای خود به ضربات مرگبار به پیکر گروه های تروریستی در سوریه در وهله اول گروه داعش ISIS اشاره کرده است.
حملات هوایی روسیه به مراکز تروریست ها در سوریه در روزهای اخیر سرعت و شدت بیشتری یافته است.
وزارت دفاع روسیه روز گذشته (پنجشنبه ) در بیانیه ای اعلام کرد: بمب افکن های دورپرواز نیروی هوافضای روسیه مراکز گروه تروریستی داعش را در استان دیرالزور سوریه بمباران کردند.
در بیانیه گفته شد: نیروی هوافضای روسیه به پشتیبانی هوایی از عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه گروه تروریستی داعش در مناطق شرقی این کشور ادامه می دهد.
خبرگزاری ایتارتاس به نقل از بیانیه وزارت دفاع روسیه نوشت: بمب افکن های دورپرواز راهبردی توپولف-22 ام.3 روسیه بعدازظهر امروز در راستای پشتیبانی هوایی از عملیات زمینی واحدهای ارتش سوریه، مراکز گروه تروریستی داعش را در چند نقطه استان دیرالزور منطقه بمباران کردند.
روسیه از مهر ماه سال 94 به درخواست دمشق در سوریه عملیات ضدتروریستی اجرا می کند.
در این مدت در جریان عملیات نیروی هوافضای روسیه بیش از 28 هزار تروریست کشته شده اند و ارتش سوریه توانسته بیش از 98 درصد خاک این کشور را از کنترل تروریست ها خارج کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟