جزئیات پذیرش 42 شرکت در بورس

بورس / محمد امین قهرمانی، مدیر پذیرش بورس تهران درباره آخرین برنامه‌های بورس تهران برای ورود شرکت‌های جدید و عرضه اولیه سهام گفت: نماد شرکت توسعه عمران امید در بازار دوم درج و نماد تامین سرمایه تمدن هم طی هفته جاری در بازار دوم بورس تهران درج خواهد شد تا آماده عرضه اولیه سهام باشند.

 

وی افزود: پس از این دو شرکت مراحل پذیرش سپید ماکیان به عنوان شرکت زنجیره‌ای پیشرو در صنعت طیور و بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی به اتمام رسیده و درج نماد خواهد شد. شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، لیزینگ کارآفرین و اپال کانی پارس هم با تکمیل مراحل فرآیند پذیرش، درج نماد خواهند شد.

قهرمانی از در حال انجام بودن مراحل پذیرش ۴۲ شرکت خبر داد و گفت: این شرکت‌ها از صنایع پتروشیمی، آی تی، معدنی و فلزی، هلدینگ و ... هستند که در این میان، حضور صنعت جدید باتری‌سازی هم به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هر هفته یک عرضه اولیه خواهیم داشت مگر اینکه شرکت آماده ورود نداشته باشیم. در این راستا، کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد و باید مدارک و مستندات شرکت‌ها تکمیل شده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟