بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس

به گزارش رکنا، محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونق گرفتن بورس در ماه های اخیر، اظهار داشت: با توجه به رشد بورس و گرایش مردم نسبت به بازار سرمایه و نگرانی هایی که در رابطه با آینده بورس وجود داشت ؛ کمیسیون اقتصادی چندین جلسه با حضور مسئولان سازمان بورس وضعیت این بازار را بررسی کرده است.

وی افزود: درباره بازار سرمایه نگرانیهایی وجود دارد و ما در جلساتی که با مسئولان سازمان بورس داشتیم این نگرانی ها را به آنها هشدار داده ایم و از آنها خواسته ایم که بسته پیشنهادی خود را برای بهبود وضعیت بورس و جلوگیری از آسیب و ضرر احتمالی مردم، به کمیسیون اقتصادی ارائه دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: مسئولان سازمان بورس بسته پیشنهادی خود را به کمیسیون ارائه کرده اند که قرار است در جلسه روز یکشنبه 12 مرداد کمیسیون اقتصادی این بسته پیشنهادی بررسی شود.

علیزاده با بیان اینکه این بسته درباره راهکارهای سازمان بورس برای رفع نگرانی ها درباره این بازار است، اضافه کرد: اگر پس از بسته پیشنهادی، پیشنهادات مسئولان سازمان بورس به گونه ای باشد که نیاز به همراهی مجلس در قالب طرح یا تصویب قوانین باشد ، مجلس قطعا این کار را انجام خواهد داد،چرا که مجلس به دنبال تقویت بورس و همکاری مشترک با مسئولان سازمان بورس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟