عرضه سهام بیت کوین برای نخستین بار در بورس

به گزارش رکنا، به نقل از فرچون، «گری اسکیل اینوستمنتس» یک شرکت در نیویورک است که ارزهای مجازی را به شکل سهام در دسترس قرار می دهد. این شرکت در روز دوشنبه اعلام کرد مجوز فروش دو ارز مجازی جدید را در بازار سهام دریافت کرده است.

یکی از این ارزهای مجازی که قرار است در بازار بورس عرضه شود، لایت کوین - قدیمی ترین ارز مجازی جهان پس از بیت کوین- و دیگری بیت کوین کش است. بیت کوین کش یک مدل بحث برانگیز از بیت کوین است که در 2017 راه اندازی شد. این دو ارز مجازی به ترتیب هشتمین و پنجمین ارز مجازی جهان از نظر ارزش بازار هستند.

این سهم های جدید تحت عناوین LTCN و BCHG طی دو تا چهار هفته آینده در دسترس عموم قرار می گیرند.

در حالی که علاقه‌مندان به ارز مجازی معمولاً لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را مستقیماً از بازارهایی مانند کوین بیس یا بایننس خریداری می کنند، «گری اسکیل» فرصت مناسبی برای فروش آنها به شکل سهام به دست آورده است.

حتی اگر سهام گری اسکیل با قیمتی بالاتر از قیمت این سرمایه‌ها عرضه شود، طرفدارانی در بین سرمایه گذاران سازمانی که نگران سرمایه گذاری مستقیم در بیت کوین و سایر ارزهای مجازی هستند خواهد داشت.

با عرضه لایت کوین و بیت کوین کش در بازار بورس، تعداد ارزهای مجازی که در بورس ارائه می شود به شش می رسد. سایر ارزهای مجازی که توسط گری اسکیل در بورس ارائه می شوند عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و ترکیبی از ارزهای مختلف.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟