به گزارش رکنا، سرهنگ حسین احمدی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح‌های پیشگیرانه از وقوع سرقت و جرایم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: مأموران تجسس کلانتری و پلیس آگاهی گناوه با انجام یکسری تحقیقات، موفق شدند یک سارق و پنج مالخر را در گناوه شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: در بازجویی‌های پلیس، متهمین به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که هفت فقره موتورسیکلت کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ضمن بیان اینکه پلیس برای کشف سه فقره دیگر هم در تلاش است گفت: پس از تشکیل پرونده، متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را قفل کنند و بدون حفاظ رها نکنند و آن در محل ایمن پارک کنند.

وی عنوان کرد: سهل انگاری مالباختگان در عدم توجه به نکات ایمنی موتورسیکلت از جمله استفاده نکردن نکات ایمنی بازدارنده از سرقت، نبود دوربین مدار بسته، رها کردن موتورسیکلت با سوئیچ، قفل نبودن درب منزل، از جمله عواملی هستند که سارق با مشاهده این نواقص تصمیم به سرقت می‌گیرد، لذا همشهری‌های عزیز باید با رعایت نکات ایمنی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

 

کدخبر: 756913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟