فلاحی: دستگاه قضا بازار بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند

به گزارش رکنا، سارا فلاحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مرزهای مقاومتی که قاسم سلیمانی راهبری آن را برعهده داشت؛ از سفره و معیشت و اقتصاد مردمی که در آلونک ها، کپرها و حلبی آبادها زندگی می کردند، آغاز می شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می یافت. در گفتمان چترگونه قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت، جغرافیا، زبان و سلایق سیاسی قرار می گرفتند، بلکه تمام مظلومان و آزادگان جهان سکنی می گزیدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است؛ خودش را به مسلخ مصالح مردم می برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد، نه آنکه تا به پشت میز یک دهستان می رسد، خاطره خان های سابق را زنده کند! مسئول در این گفتمان اهل مماشات نیست، به همین خاطر ما از دستگاه قضا که شمشیر عدالتش بر تیرک خیمه های غارتگران بیت المال و امویان معاصر نشسته است، می خواهیم که شمشیرش را محکم تر بزند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه قضا شمشیرش را محکمتر بر پیکر آن ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد و محکمتر از آن بر پیکر آن ۲۰ مسئولی که پشت این ۲۵۰ مزدور اقتصادی قرار گرفته اند، فرود آورد. دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند، قماربازانی که جان و حیثیت و شرافت مردم را بر سر قمارهای سیاسی و اقتصادی خود باخته اند.

فلاحی در پایان تاکید کرد: امروز از دستگاه قضا می خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند، مطمئن باشند که مردم پشت شمشیر عدالت خواهانه این دستگاه خواهند ایستاد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟