یک خبر خوب بورسی درباره پالایش یکم !

 

بورس امروز / وی در مورد این که این پیشنهاد چه بوده است گفت: هنوز این پیشنهاد مصوب نشده است و فعلا فقط پیشنهاد ارائه کرده‌ایم.

رئیس سازمان بورس همچنین در مورد آخرین مصوبات شورای‌عالی بورس گفت: شورای‌عالی بورس هفته پیش جلسه نداشت و هر موقع جلسه داشته بلافاصله اطلاعات آن را اعلام کرده‌ایم.

وی همچنین در مورد زنجیره فولاد و سنگ آهن در بورس کالا گفت: شیوه‌نامه ارائه محصولات زنجیره فولاد نهایی نشده است و بعد از این که یک شیوه نامه نهایی شود در مورد آن صحبت می‌کنیم، البته اصلاحاتی در بندهایی از شیوه‌نامه در رأس اجراست و بعد از اصلاحات شیوه‌نامه اعلام می‌شود و بعد از آن سرمایه‌گذاری بر اساس این شیوه‌نامه در بورس انجام می‌شود و اثر اجرای این شیوه‌نامه روی سنگ آهن و محصولات فلزی در بورس کالا بعدا باید بررسی شود.

قالیباف همچنین در مورد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که به تازگی وارد بورس شده‌اند، گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بازارگردان دارند و کارهای آنها به صورت بازگردانی انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: کارهای بازارگردانان در بازار سرمایه بر اساس ۱۰ درصد متوسط معاملات در سه ماه قبل انجام می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟