خبرهای بورسی امروز تا دوشنبه 10 آذر 99

بورس / شرکت فرابورس ایران از آغاز عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «آریا»، «حپارسا» و «کوثر» در روز جاری(شنبه) و بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نمادهای معاملاتی «غفارس»، «غگلپا»، «غگلستا» و «غپآذر» از فردا(یکشنبه) خبر داد.

 

شایان ذکر است در حالی از 10 مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا 15 ماه جاری شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

نماد سرمایه‌گذاری استان فارس دوشنبه در بورس بازگشایی می‌شود

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس(وسفارس) برای نخستین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، روز دوشنبه این هفته(10 آذر) بازگشایی می‌شود.

این شرکت به عنوان پانصد و شصت و پنجمین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت 5699 و در نماد «وسفارس» معامله خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟