در یک هفته دو برابر جمعیت برخی کشورها واکسن کرونا زدیم / وزیر بهداشت تاکید کرد

تزریق عمومی واکسن کرونا مهمترین راهکار مقابله با همه گیری این ویروس محسوب می شود. ایران از جمله کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا است، اما با توجه به تاخیر در تولید انواع واکسن کرونا ایرانی، همچنان نیاز به واردات واکسن کرونا در کشورمان احساس می شود. البته خوشبختانه سرعت تامین و تزریق واکسن کرونا در هفته های اخیر به سطح قابل قبولی رسیده است.

به گزارش رکنا، بهرام عین الهی وزیر بهداشت و درمان روز گذشته از یک مراکز تزریق واکسن نوجوانان با حضور نوه خود بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید گفت: امروز نوه خود را که ۱۲ سال سن دارد همراهم به این مرکز آوردم تا دوز اول واکسن کرونا را دریافت کند.

وزیر بهداشت بیان کرد: در هفته گذشته رکورد تزریق واکسن در کشور شکسته شد به طوری که بیش از جمعیت کشورهای هم جوار یا دو برابر جمعیت برخی کشورها واکسن در کشور تزریق شد.

عین اللهی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این روند ادامه پیدا کند و سرعت واکسیناسیون را افزایش دهیم تا به زودی شاهد واکسینه شدن تمام جمعیت کشور باشیم.

وزیر بهداشت گفت: خانواده ها در دوران کرونا با سختی و محدودیت های زیادی روبه رو شدند که ما در کشور حدود ۱۲۰ هزار نفر قربانی کرونا داشتیم و امیدواریم با انجام واکسیناسیون و واردات آن از این مرحله هم عبور کنیم و آرامش و آسایش به خانواده ها برگردد.

مادر محمد صدرا(نوه عین اللهی) اظهار کرد: تنها راه مقابله با ویروس کرونا، تزریق واکسن است تا بتوانیم از این پاندمی عبور و به اپیدمی برسیم، هر چند که خانواده ها نیز از درگیری کودکانشان به این بیماری نگران هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟