نرم افزار فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری ها

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

پیش از آن که به بررسی نرم افزار فاکتور بپردازیم بهتر است کمی به معرفی نرم افزارcrm  که یکی از نرم افزارهای موثر در مدیریت ارتباط با مشتری است بپردازیم. در گذشته یعنی تا همین چند سال پیش که انواع نرم افزارهای کاربردی به بازار نیامده بود بسیاری از کسب و کارها برای رسیدگی به حساب و کتاب‌های خود از افرادی که دارای مدرک حسابداری بوده و در این حوزه حرفه‌ای بودند برای رسیدگی به اطلاعات پرداختی، دریافتی و امور مالیاتی و ... که در دفاترشان ثبت شده بود کمک می‌گرفتند. اما اکنون با توجه به وجود انواع نرم افزارهای حسابداری، نرم افزارcrm و ... که در بازار موجود است نه اینکه دیگر نیازی به افراد حسابدار نباشد، بلکه انجام این امور برای آن‌ها به راحتی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال همین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به دلیل قابلیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده، سبب رشد مشاغل مختلف شده است. از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به یکسری تمهیدات و برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده اشاره کرد که کمک می‌کند تا بتوان اطلاعات کاربران را حفظ و نگهداری کرده و در صورت لزوم به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کرده و از اطلاعات‌شان استفاده کرد. در واقع نرم افزارcrm  کمک می‌کند تا بتوانید تغییرات بسیار کاربردی در کسب و کارتان ایجاد کرده و کاربران و مشتریان زیادی را جذب نمایید. از جمله ویژگی‌های نرم افزار سی ار ام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان درج اطلاعات مربوط به مشتری
  • قابلیت بررسی میزان تقاضا و بر اساس آن فروش بیشتر
  • امکان ساماندهی تیم‌های بازاریابی و فروش
  • برقراری ارتباط با مشتریان به صورت شبانه روز
  • قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای مالی
  • امنیت بالا برای حفظ حساب‌ها
  • امکان استفاده از سیستم پشتیبانی

اما مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از قابلیت‌هایی بود که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. حال باید دید نرم افزار فاکتور همیار فروش چه قابلیتی داشته و چه امکاناتی را در جهت توسعه کسب و کار و رسیدگی به حساب‌های مالی شما خواهد داشت.

نرم افزار فاکتور چیست و چه قابلیتی دارد؟

نرم افزار فاکتور چیست و چه قابلیتی دارد

اگر کسب و کاری را از گذشته داشته‌اید و در حال حاضر آن را به روزرسانی کرده و از نرم‌ افزارهای مختلفی برای آسان‌تر کردن آن استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که پیشترها لازم بود برای خرید و یا فروش تمامی کالاها به مشتری یک فاکتور و یا حتی یک پیش فاکتور زده می‌شد و در صورت تایید، فاکتور نهایی آماده شده و به همراه کالای مورد نظر به دست مشتری یا خریدار می‌رسید. اکنون با وجود نرم افزارهای مختلف حسابداری اعم از نرم افزار فاکتور شرایطی مهیا شده است که بتوان جلوی خطاهای احتمالی را گرفت.

  • همان طور که می‌دانید اولین مرحله از فروش هر کالا و یا ارائه هرگونه خدماتی تهیه فاکتور است. در گذشته این فاکتورها در برگه‌هایی که از پیش آماده شده بود به مشتری ارائه می‌شد اما در حال حاضر با وجود نرم افزار فاکتور که این امر را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد، امور حسابداری برای صاحبان کسب و کارهای مختلف بسیار ساده شده است.
  • نرم افزار فاکتور در واقع ابزاری است که قادر است ضمن تهیه لیستی از محصولات، خدمات و هزینه‌های مربوط به آن‌ها و همچنین با محاسبه میزان مالیات فاکتور را برای خریدار صادر و ارسال نماید.
  • ویژگی نرم افزار فاکتور در این است که می‌‎توان آن را شخصی سازی کرد. این فناوری هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف با استفاده از آن می‌توانند فاکتورهایی را با استفاده از الگوی مشخصی صادر نمایند. ضمن آن که انرژی کمتری صرف تهیه و نوشتن آن خواهد شد.
  • از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار فاکتور که به خوبی طراحی شده باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • نرم افزار فاکتور خرید و فروش که این پروسه را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و کمک می‌کند که تمامی پروسه پرداخت، از جمع کردن اطلاعات لازم تا ایجاد و ارسال فاکتور در مدت زمان کوتاهی انجام شود.
  • نرم افزار فاکتور به فروشندگان کمک می‌کند تا بتوانند پروسه فروش و پرداخت را به شکل ساده و در زمان کوتاه انجام دهند.
  • با استفاده از نرم افزار فاکتور می‌توانید از چگونگی انجام شدن صورتحساب‌ها مطمئن شده و خیالتان آسوده باشد که هیچ‌گونه پرداختی که منتهی به سود و مزایا برای شما خواهد شد را از دست نمی‌دهید.
  • این نرم افزار سبب می‌شود تا شما وجهه‌ای رسمی به کسب و کار خود ببخشید و کسب و کار، برند و تجارت خود را ارتقا دهید.
  • با استفاده از نرم افزار فاکتور خرید و فروش و حسابداری دیگر شما نیازی به استخدام چند کارمند برای انجام امور حسابداری نخواهید داشت و همین امر سبب کم شدن هزینه‌های شما خواهد شد.
  • این نرم افزار از شرایط امنیتی بالایی برخوردار است و می‌تواند از اطلاعات مالی شما در برابر هکرها محافظت نماید و طبیعتا نسبت به فاکتورهای دستی و نمونه‌هایی که از طریق ایمیل برای مشتریان ارسال می‌شد از امنیت بیشتری برخوردارند.

همیار فروش

همیار فروش

برای آن که بتوانید از بهترین نرم افزارهای موجود استفاده کنید لازم است با جستجویی که در این زمینه به عمل می‌آورید، تلاش کنید تا نرم افزار سی ارم و یا نرم افزار فاکتوری را انتخاب نمایید که قابلیت‌های آن بتواند نیاز کسب و کار شما را برآورده نماید. همیار فروش یکی از مجموعه‌هایی است که توانسته بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و ... را برای آسان‌تر کردن کسب و کار شما طراحی نماید.

 

کدخبر: 812883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟