خرید آنی انواع گیفت کارت ها در سایت گیفت کارت

خرید گیفت کارت در دنیای امروز که تمامی فعالیت ها و کسب و کارها میل به اینترنتی و الکترونیکی شدن دارند می تواند مزیت های بسیار زیادی داشته باشد و منجر به صرفه جویی در هزینه ها، زمان و انرژی کاربران شود.

گیفت کارت به نوعی از کارت ها گفته می شود که از یک اعتبار مجازی و غیر نقدی مشخص برخوردار است. این اعتبار را نمی توان به حساب ها و اشخاص دیگر انتقال داد.

همانگونه که بانک ها از کارت های اعتباری برای کاربران خود و رفاه آنها استفاده می کنند، شرکت ها و ارگان های معتبر و شناخته شده جهانی نیز برای رفاه کاربران خود از سراسر دنیا این گیفت کارت ها را عرضه می کنند.

این کارت ها یک کادو و هدیه مناسب برای کاربران اینترنتی، دانشجویان، گیمرها و ... هستند و افراد می توانند مطابق با سلیقه خود اقدام به خرید محصول یا خدمات مورد نظر خود بکنند.

نکات و قواعد خرید گیفت کارت

گیفت کارت ها امکان دسترسی به انواع نرم افزارها، خدمات، محصولات و بازی های روز دنیا را برای کاربران حتی در کشورهای تحریم فراهم کرده اند و همین باعث محبوبیت روزافزون آنها شده است.

این محبوبیت بالا باعث شده است که افرادی زیادی به فکر سواستفاده از کاربران باشند، بنابراین کاربران باید به موارد و فاکتورهای مختلفی در هنگام خرید گیفت کارت توجه داشته باشند.

مهم ترین نکات در خرید این کارت ها شامل نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه عرضه کننده گیفت کارت، قیمت گیفت کارت و نوع ارز موجود در آن، موارد امنیتی، تاریخ انقضای گیفت کارت، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها و ... اشاره کرد.

محبوب ترین گیفت کارت های موجود در دنیا

Untitled-1

همانطور که گفته شد تقریبا تمامی شرکت ها و برندهای معتبر سراسر جهان مانند شرکت آمازون، شرکت فیسبوک، شرکت eBay، شرکت اسپاتیفای، شرکت اوریجین، شرکت نتفلیکس، شرکت اسکایپ، شرکت نینتندو و ... برای رفاه بیشتر کاربران و مشتریان خود از سراسر جهان انواع گیفت کارت ها را عرضه می کنند.

از جمله محبوب ترین و پر مصرف ترین گیفت کارت های موجود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیفت کارت اپل از شرکت اپل که کاربران به کمک آن می توانند به برنامه های مختلف ios دسترسی داشته باشند.
  • گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی که امکان شارژی حساب کاربری کاربران در شبکه PlayStation Network و استفاده از خدمات آن را به آنها می دهد.
  • گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل که امکان استفاده از خدمات Google Play Market را به کاربران می دهد.
  • گیفت کارت استیم از کمپانی شرکت VALVE که اجازه عضویت در شبکه Steam را به کاربران می دهد.
  • گیفت کارت ایکس باکس از مایکروسافت و گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer که هر کدام کاربردهای متعددی دارند.

خرید سریع و ارزان گیفت کارت

در حال حاضر سایت ها و فروشگاه های متعددی در سراسر کشور در زمینه فروش انواع گیفت کارت ها فعالیت دارند و خدمات متنوعی به کاربران ارائه می کنند.

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) با داشتن 12 سال سابقه انواع گیفت کارت های معتبر را با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد.

این سایت دارای پشتیبانی شبانه روزی بوده و کالا و محصولات را به صورت آنی به کاربران تحویل می دهند و از درگاه های بانکی و SSl مطمئنی برخوردار است و امکان یک خرید مطمئن و رضایت بخش را برای کاربران فراهم کرده است.

کدخبر: 742616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟