پذیرش ویژه MBA و DBA دانشگاه تهران

اطلاعات دوره های MBA و DBA

با توجه به نیازمندی‌های امروز کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان‌ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه‌ای کشور در میسر توسعه پایدار و بهره‌ور، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد. در همین راستا دوره‌های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارائه مهمترین سطوح دانشی مدیران سعی برآن دارد که ارزش آفرینی و رقابت در فضای جهانی امروز را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مدیریت به شیوه‌ای کاربردی تبیین سازد.

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات نمایند.

مزایای دوره‌های جدید MBA و DBA

  1. ارائه گواهی دوزبانه پایان دوره از دانشگاه تهران
  2. کاهش هزینه‌های حضور در دوره‌های مدیریتی MBA و DBA
  3. امکان مشاهده محتوای کلاس‌های آنلاین در هر ساعت شبانه روز
  4. عملیاتی شدن مباحث با برگزاری کلاس‌های زنده
  5. بالارفتن سرعت یادگیری دانش‌پذیران و پرهیز از فرسایشی شدن دوره
  6. دسترسی به اساتید حرفه ای از طریق پنل کاربری و کارگاه‌های اجرایی
  7. برگزاری کلاس های حضوری ویژه علاقه مندان به حضور در فضای دانشگاه

 

نحوه اجرای دوره‌های MBA و DBA:

دوره‌های حضوری پس از تایید هیئت رئیسه دانشکده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهند شد و کلاس‌های آنلاین نیز جهت مدیریت بهتر زمان و ارتقاء سطح کیفی دوره‌ این دوره‌ها در دوبخش محتوای آفلاین و کارگاه های اجرایی برگزار می‌گردند.

در بخش محتوای آفلاین مباحث پایه‌ای مدیریت با فرمت و با جذابیت مناسب بصورت هفتگی متناسب با برنامه زمان بندی دروس در اختیار دانش پذیران قرار خواهد گرفت .

پس از اینکه دانش پذیران توانستند با موفقیت بخش محتوای آفلاین را سپری نمایند و پایه‌های علمی لازم را بدست آورند، جهت عملیاتی نمودن مباحث بصورت زنده کارگاه های عملیاتی در روزهای آخر هفته برگزار خواهد شد تا دانش پذیران بتوانند بصورت اجرایی مباحث را نیز تجربه نمایند.

لازم به ذکر است جهت ارائه کیفیت مناسب در خدمات، برگزاری کلاس های آنلاین و آفلاین دوره DBA با بهره گیری از زیرساخت قدرتمند مرکز رهنمود النا انجام خواهد شد.

دوره‌های MBA و DBA مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

جهت مشاهده هزینه و سرفصل‌های دوره MBA آنلاین می توان روی عبارت روبرو کلیک نمود. ( هزینه دوه MBA آنلاین)

جهت مشاهده سایر دوره های مدیریت کسب و کار و انواع گرایشات آن می توان روی عباریت روبرو کلیک نمود. ( سرفصل های دوره DBA و MBA)

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88225402 یا  88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نیز افرادی که خارج از ایران هستند می‌توانند از طریق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پیام‌ها و سوالات خود را مطرح نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  فرآهم خواهد بود.

 

کدخبر: 724411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟