سری جدید ساعت های هوشمند اپل که با نام اپل واچ 6 شناخته می شوند؛ Apple Watch Series 6 به شما این امکان را می دهد که در عین استفاده از یک تکنولوژی روز دنیا بتوانید حس خوشایند ورزش و رصد سلامتی را نیز تجربه کنید. ارگونومی منحصر بفرد و طراحی چشم نواز سری 6 اپل واچ همان دلیلی است که این ساعت را به یکی از خاص ترین انتخاب های موجود در بازار تبدیل می کند. بازرگانی سیب با ایجاد شرایط تمام اقساطی برای خرید اپل واچ به علاقمندان این نوید را می دهد تا بتوانند به راحتی یک ساعت هوشمند به روز را خریداری و از آن لذت ببرند. با کمی جست و جو در مورد اپل واچ 6 به این نکته دست خواهید یافت که قدرت باتری و شفافیت تصویر نسبت به سری های گذشته تغییر شگرفی کرده است و واقعا ارزش خرید این محصول را چندین برابر می کند.

معیارهای مهم در خرید اپل واچ سری 6

یکی از مهم ترین معیارها پشتیبانی نرم افزاری ساعت هوشمند از جدیدترین آپدیت هاست، اپل واچ سری 6 در روز رونمایی از WatchOS 7 پشتیبانی می کرد و به زودی تا WatchOS 8 را نیز پشتیبانی می کند. تراشه بکار برده شده در این سری از ساعت های هوشمند تراشه S6 اپل است. مقاوم بودن در برابر آب یکی از نکات مهم و بسیار جذاب این ساعت هوشمند است که به شما اجازه می دهد در روزهای گرم تابستانی لذت شنا را در کنار این ساعت تجربه کنید. در خرید Watch Series 6 می توانید انتخاب رنگ بیشتری داشته باشید. سری 6 علاوه بر رنگ های استاندارد آلومینیومی نقره ا ، خاکستری و طلایی، در رنگ های آبی و قرمز نیز ارائه می شود. این محصول با متریال فولاد و تیتانیوم ساخته شده است که کیفیت آن را تضمین می کند. در آخر اینکه، سری 6 از یک نمایشگر همیشه روشن برخوردار است. این امکان برای اولین بار در سری 5 اپل واچ ایجاد شد؛ به این معنی که صفحه نمایش به طور مداوم روشن است و برای بررسی زمان یا بررسی اعلان ها نیازی به بالا بردن مچ دست یا ضربه زدن روی صفحه نیست.

سنسور اکسیژن خون سری 6

یک تغییر عمده در مقایسه با سری های قبل در سری 6 وجود دارد، سنسورهای سنجش سطح اکسیژن خون هستند؛ این ویژگی که به عنوان اکسی متر شناخته می شود، می تواند در مدت 15 ثانیه اطلاعات مهمی در مورد تنفس و گردش خون شما جمع آوری کند و  نگاه کلیدی در مورد سلامت کلی تنفسی و قلبی شما برایتان فراهم آورد. این به ویژه برای مبتلایان به COVID-19 (کرونا) بسیار مهم است، زیرا سطح اکسیژن خون نشانگر شدت بیماری بر بدن شما است. اما در ورزش های حرفه ای نیز این سنسور می تواند بسیار کمک کننده ظاهر شود.

سنسور U1

اپل واچ 6 دارای تراشه Ultra Wideband یا U1 است. این تراشه که در آیفون های سری 11 نیز موجود است، برای "آگاهی از مکان" است و به دستگاه ها کمک می کند تا دستگاه های دیگر به راحتی پیدا کند. به گفته ی اپل این تراشه به بهبود عملکرد AirDrop نیز کمک می کند، ایردراپ همان سرویسی است که به شما امکان می دهد کاربران به سرعت فایل ها را با آیفون های اطراف به اشتراک بگذارند. با تمسخر ، اپل افزود که "این فقط آغاز کار" است. بسیاری بر این باورند که تراشه U1 در واقع زمینه را برای ردیاب کاشی های اپل که مدتها شایعه شده است می گذارد.

چطور اپل واچ 6 را اقساطی بخریم؟

بازرگانی سیب برای دارندگان آیفون 8 به بالا این امکان را فراهم کرده است که بتوانند بدون پیش پرداخت و تا 12 ماه اقساطی اپل واچ مورد نظر خود را خریداری نمایند. تنها کاری که برای خرید اقساطی باید انجام دهید این است که با جست و جوی نام بازرگانی سیب در موتورهای جست و جو به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با رزرو زمان خرید پروسه ی خرید اقساطی را به جریان بی اندازید. از دیگر محصولاتی که می توانید به صورت تمام اقساط از بازرگانی سیب خریداری کنید ایرپاد است که به همان شیوه ی اپل واچ انجام می شود.

کدخبر: 704898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟