استقبال 20 هزارنفری از صدور کارت هواداری پرسپولیس بانک گردشگری

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، هادی کوچکی گفت: صدور کارت هواداری پرسپولیس که از آبان ماه ۹۹ در تمام شعب بانک گردشگری در سراسر کشور آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تمام هواداران پرسپولیس می‌توانند با مراجعه به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب هواداری با حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اقدام کنند.

کوچکی ادامه داد: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه رده "همراه" ، "حامی " و "دوآتیشه" صادر خواهد شد و دارندگان هر کدام از این رده‌ها می‌توانند از مزایای متنوع این کارت‌ها برخوردار شوند.

وی درباره مزایای کارت‌های هواداری توضیح داد: کارت‌های هواداری از مزایای مختلفی همچون ترانسفر فرودگاهی، تخفیف در بهای هتل‌های فرودگاهی و همچنین خدمات اپلیکیشن "گردش پی" قابلیت استفاده خواهد داشت.

کوچکی تصریح کرد: همچنین در حال مذاکره با دستگاه‌های مختلف برای بهره‌مندی مزایای بیشتر برای دارندگان کارت های هواداری پرسپولیس برای سال 1400 هستیم.

این گزارش حاکیست: بانک گردشگری در فصل‌های آتی تا سال ۱۴۰۱ درتمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و ... به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش‌آفرینی کند.

 

کدخبر: 686483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟