مدل های آی پد مجهز به آی او اس 12 در راه است

در شرایطی که توجه رسانه ها به عرضه مدل های جدید آیفون طی دو ماه آینده معطوف شده، برخی منابع خبری از عرضه هفت مدل آی پد تازه نیز خبر داده اند.

به گزارش  آسین ایج، اپل قصد دارد یک مدل ۶.۱ اینچی و ارزان قیمت از آیفون با نمایشگر ال سی دی تولید کند و در عین حال مدل پیشرفته تری از آیفون ایکس را هم در دسترس علاقمندان قرار دهد.

بر اساس اطلاعات موجود دو مورد از مدل های جدید آی پد تنها برای عرضه در بخش های خاصی از جهان عرضه می شوند و اپل سه مدل مک بوک تازه را هم تولید کرده و در دسترس علاقمندان قرار می دهد. تمامی این محصولات تازه مجهز به سیستم عامل آی او اس ۱۲ خواهند بود.

احتمال می رود مدل های جدید آی پد در شهریور ماه و همزمان با رونمایی از آیفون های جدید در دسترس علاقمندان قرار بگیرند. در عین حال ممکن است بعضی از آی پدهای جدید نیز چند ماه دیرتر و در پاییز عرضه شوند.

برخی از این آی پدها که گران قیمت تر هستند مجهز به سیستم تایید هویت فیس آی دی اپل هم هستند که شناسایی افراد را با بررسی چهره آنها ممکن می کند. همچنین آی پدهای یادشده دارای نمایشگر فراگیرتری نسبت به دیگر مدل ها خواهند بود. اپل هنوز شایعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

 

کدخبر: 398202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟