مرموزترین گوشی هوشمند بلک بری معرفی شد

شرکت بلک بری قصد دارد ماه آتی از موبایلی رونمایی کند که مانند آیفون ایکس دو دوربین پشتی دارد. علاوه بر آن دستگاه دارای کیبورد فیزیکی و دکمه ای عجیب است که کاربرد آن هنوز مشخص نشده است.

به گزارش  اندروید آئوتوریتی، این شرکت به تازگی گوشه هایی از این موبایل را رونمایی کرده است. موبایل مذکور KEY۲ نام گرفته و دارای دو دوربین پشتی، فلش ال ای دی و کیبورد فیزیکی است.این موبایل در حقیقت نسخه دوم KEYone است که در کنگره جهانی موبایل در فوریه ۲۰۱۷ رونمایی شد.

نسخه جدید هم مانند KEYone با سیستم عامل اندروید فعال می شود. البته بلک بری به طور معمول آپدیت های مخصوص خود را به اندروید اضافه می کند تا امنیت دستگاه را بهبود بخشد.

به هرحال در این موبایل یک دکمه مرموز جدید نیز اضافه شده است. این دکمه که دارای ۹ نقطه است در نسخه قبلی وجود نداشت. متاسفانه بلک بری هنوز درباره کارکرد این دکمه چیزی اعلام نکرده است.

هنوز مشخص نیست از دو دوربین پشتی این موبایل مانند آیفون ایکس برای عکاسی پرتره استفاده می شود یا خیر. آیفون از اطلاعات هر دو لنز استفاده می کند تا سوژه عکاسی را از پس زمینه تصویر جدا کند و به این ترتیب آن را محو کند.

به هرحال موبایل KEY۲ در ژوئن ۲۰۱۸ در نیویورک رونمایی می شود.

این شرکت در ماه ژانویه اعلام کرد حداقل تا پیش از اتمام سال میلادی، دو موبایل جدید عرضه می کند.

 

کدخبر: 384198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟