ضعف های گوشی های آیفون لو رفت!

بر اساس اسنادی که به تازگی در جریان رسیدگی به یک منازعه حقوقی بر علیه اپل در دادگاه افشا شده، مدیران این شرکت می دانستند که آیفون ۶ و ۶ پلاس در برابر فشار خارجی مقاومت زیادی ندارد.

به گزارش ورج، مدت کوتاهی بعد از عرضه گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس بسیاری از خریداران اعلام کردند زمانی که این گوشی را در جیب های خود و به خصوص جیب عقب شلوارشان می گذارند، آیفون از وسط خم می شود و حالت کاملا قوسی شکلی پیدا می کند.

اعتراض گسترده کاربران در این زمینه منجر به شکایت برخی از آنان از اپل و تشکیل جلسات دادگاه و محکومیت اپل به پرداخت غرامت در برخی موارد شد.

اپل در آن زمان هرگز نپذیرفت که مقاومت آیفون ۶ و ۶ پلاس کمتر از مدل های قبلی آیفون بوده است. اما اسناد تازه منتشر شده نشان می دهد اپل از این موضوع اطلاع داشته است.

بر اساس اسناد داخلی شرکت اپل، احتمال خم شدن آیفون ۶ در برابر فشار ۳.۳ برابر آیفون ۵ اس بوده است. در عین حال احتمال کج شدن آیفون ۶ پلاس هم ۷.۲ برابر گوشی آیفون ۵ بوده است.

اپل در زمان عرضه گوشی های یادشده در سال ۲۰۱۴ مدعی بود وقوع چنین رخدادی بسیار نادر است. البته در همان زمان آزمایش های کارشناسی مستقل نشان می داد که اپل در این زمینه دروغ می گوید.

 

کدخبر: 383910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟