اینستاگرام باز هم صفحه محسن رضایی را مسدود کرد + جزئیات

به گزارش رکنا،صفحه رسمی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون هرگونه هشدار و اطلاع قبلی توسط اینستاگرام حذف شد.

 پس آنکه پیج دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در موج اول انسداد صفحات کارگزاران انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران از دسترس مخاطبان خارج شد پس از درج مطلبی به شرح: «والده مکرم دکتر مسعود سلیمانی از دانشمندان برتر جهان در رشته سلول‌های بنیادین که یک سال پیش برای فرصت مطالعاتی به آمریکا رفته بود و به دلایل واهی آنجا به زندان افتاد امروز در غم اسارت فرزند نخبه‌اش پس از تحمل شش ماه بیماری ناشی از شوک به رحمت خدا رفت!

دیروز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند امروز دانشمندان سلول‌های بنیادین را زندانی می‌کنند. ولی ملت و جوانان ما راه پیشرفت کشور را بازخواهند کرد.» مجددا امروز حذف شد.

صفحه محسن رضایی

این اقدام که از طرفی گویای ضعف دشمن در برخورد با معترضین سیاست های آمریکا به شمار می‌رود از سوی دیگر نشان میدهد که بازتاب فوت والده دانشمندی ایرانی که به ستم در زندان های اسیر شده چه میزان آنان را در برابر شعارهای فریبنده‌شان دچار تناقض کرده که راهی جز مسدود سازی صفحه نیافته اند!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟