بازداشت مزاحم اینستاگرامی در ایلام

سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام ، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

به گزاترش رکنا، این مقام انتظامی افزود: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کاربر منتشر کننده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حاضر شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام سایبری ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده، متهم شناسایی و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی و خصومت شخصی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا ایلام با عنوان اینکه متهم به همراه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: پلیس فتا برابر قانون افرادی را که در فضای مجازی برای کاربران ایجاد مزاحمت کرده به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ جمالی از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

کدخبر: 710336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟