هجمه‌ها به وزیر نفت غیرکارشناسی و از روی بی‌انصافی است

فعال اقتصادی در بخش صادرات فرآورده‌های نفتی گفت: بحث‌هایی که به مدیریت وزارت نفت وارد می‌شود غیرمنصفانه است و به نظر می‌رسد اینگونه افراد اطلاعات کاملی از حوزه نفت ندارند.

سیدحمید حسینی، فعال اقتصادی در بخش صادرات فرآورده‌های نفتی، در گفت‌وگو با خبرنگار شانا گفت: این روزها منتقدان وزارت نفت به گونه‌ای سخن می‌گویند که شخصی که اطلاعات کاملی از حوزه صنعت نفت داشته باشد متوجه می‌شود این افراد یا از روی بی‌اطلاعی یا غیرمنصفانه مباحث خود را بیان می‌کنند.

وی با بیان این موضوع که در تحریم‌های گذشته نیز در فروش نفت مشکلاتی داشتیم، افزود: در شرایط کنونی با تحریم‌های سخت‌تری مواجه هستیم و این بر کسی پوشیده نیست، امروز روابط پولی و بانکی ما با دیگر کشورها همانند تحریم‌های گذشته نیست، کشتی‌های ما کاملا ردگیری می‌شوند و متاسفانه اکثر خبرگزاری‌ها نیز علیه وزارت نفت فعالیت می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: کارهای بزرگی در وزارت نفت انجام می‌شود که به دلیل شرایط تحریمی قابل بیان نیست. معتقدم تحت فشار قرار دادن وزیر نفت در شرایط کنونی از سوی برخی جریان‌های سیاسی که کشور با نوعی جنگ اقتصادی روبه‌رو است عمل پسندیده‌ای نیست.

برخی انگار شب‌ چیزی به آنها الهام می‌شود و صبح حرف‌هایی را علیه زنگنه مطرح می‌کنند

این فعال اقتصادی در حوزه صادرات فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه امروز دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی در همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند، گفت: اگر تخلفی باشد این دستگاه‌ها ورود می‌کنند. به نظر نمی‌رسد مشکلی در این بحث داشته باشیم، اما انگار برخی شب‌ها چیزی به آنها الهام می‌شود و صبح حرف‌هایی جدیدی را علیه زنگنه مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود جریان سازمان‌یافته‌ای در وزارت نفت به‌دنبال کارشکنی است غیرمنطقی و غیرمنصفانه است و به نظرم اینگونه سخنان از سردلسوزی و کارشناسی بیان نمی‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟