آماده باش تمهیدات آتش نشانی در تعطیلات پیش‌رو

به گزارش رکنا، محمد جمشیدی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، امروز  در کرج، گفت: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور دسته‌جات عزاداری در طول روز در خیابان‌ها هستیم شاهد وقوع یکسری ترافیک کاذب هستیم.

وی گفت: از این رو و برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۱۴ دستگاه خودروی آتش نشانی و حضور ۵۰ آتش نشان در ۱۴ نقطه از سطح شهر آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند.

جمشیدی با بیان اینکه طی آموزشی‌های دیده شده توسط آتش نشانی اقدامات اولیه امدادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، ادامه داد: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

کدخبر: 811263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟