برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس با نظارت استاندار البرز و در نهایت بی‌طرفی

انتخابات / محمدرضا جهانشاهلو با اعلام این خبر افزود: با تدابیری که به دستور و نظارت استاندار البرز در ستاد انتخابات استان البرز اندیشیده شده، بستر لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز فراهم است.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: براساس سیاست های دولت تدبیر و امید و تبعیت جدی مجموعه مسئولان البرز از این رویکرد مهم، انتخابات در البرز در نهایت بی طرفی و در کمال امنیت و آرامش برگزار خواهد شد.

جهانشاهلو گفت: در این راستا کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان البرز طی برنامه ریزی دقیق و برگزار نشست های مشترک با مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به پوشش رسانه ای این رویداد بزرگ و تبلیغات در راستای جلب مشارکت مردم اقدام کرده است.

وی افزود: به طور قطع حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات می تواند تاثیر بسزایی در خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام داشته باشد چراکه معاندان همواره درصدد یافتن روزنه ای برای ایجاد اختلال در امور جمهوری اسلامی ایران هستند.

908 شعبه اخذ رای

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اضافه کرد: در این دوره از انتخابات 908 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 704 شعبه در کرج، 156 شعبه در فردیس و 48 شعبه در اشتهارد است.

وی گفت: 908 شعبه دریافت رای شامل 848 شعبه شهری، 60 شعبه روستایی و 39 شعبه نیز سیار است.

جهانشاهلو در پایان افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرایط متفاوت است از این رو یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری است که برای این امر نیز در شعب اخذ رای برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟