آزادی ۱۸ زندانی توسط زوج نیکوکار البرزی

آزادی زندانیان زن پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از زندان زنان فردیس رقم خورد. آقای «ر. ف» و همسرش سیده «م. ح» که با بخشش اموال خود مؤسسه «فردوس برین» را راه اندازی کرده اند، همچنین با اطلاع از سرگذشت سه زندانی زن که به دلیل محکومیت به حبس، شرایط آزادی را ندارند و فرزندان آنها در نبود مادر از مشکلات مالی رنج می‌برند، حمایت خود را تا سفره‌های خالی این کودکان بی سرپناه وسعت دادند.

به گزارش ایسنا، آقای نیکوکار البرزی که آزادی زندانیان جرایم عمد و غیرعمد در استان البرز و دیگر شهرهای کشور، تهیه مسکن بی سرپناهان، تأمین جهیزیه عروس، اعزام صدها زائر به کربلا و مشهد، بخشش زندگی به چندین اعدامی، ساخت چند مسجد، تهیه بن خرید کالا برای مستمندان، پرداخت هزینه درمان بیماران تهیدست، برگزاری جشن ازدواج زوج‌های بی بضاعت و … را در سطر سطر دفتر پربار زندگیش به یادگار دارد، ضمن سپاس از خداوند که فرصت کمک به مردم گرفتار و دردمند را برایشان فراهم کرده، این اقدامات نیکوکارانه را حاصل همراهی و همدلی دکتر حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری و حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز می‌داند.

«ر. ف» نیکوکار البرزی گفت: دلسوزی مسئولین قضائی شهر در برقراری ارتباط بین نیکوکاران و نیازمندان، نقش مهمی در حل مشکلات معیشتی و حمایتی مردم گرفتار شهر دارد و بی شک اعتماد نیکوکاران به دستگاه قضا که از نزدیک با درد و رنج مردم شهر آشنا بوده و با دقت نظر مشکلات نیازمندان را طرح و پیگیری می‌کنند، موجب تسریع در انجام این امور و تشویق برای مشارکت در کارهای خیر است. همانگونه که وسعت دید حاجی رضا شاکرمی دادستان سابق مرکز البرز در سال‌های گذشته نیز به آزادی زندانیان زیادی انجامید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟