به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ بیژن جنتی روز سه شنبه افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و موبایل قاپی خشن از نوجوانان و جوانان که توان مقابله در برابر سارقان را نداشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید با ۳ سرنشین پس از شناسایی خیابان ها و اماکن خلوت و فاقد روشنایی، سوژه خود را انتخاب و با شیوه های مختلف او را به محل مورد نظر خود هدایت می کردند.

اعضای این باند خشن در هنگام سرقت درب صندوق عقب خودرو را برای مشخص نشدن شماره پلاک خودرو باز می کردند و در هنگام سرقت مالباختگان را با اعمال خشن به شدت مورد ضرب و جرح قرار می دادند.

کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شرور شدند که با هماهنگی مقام قضائی هر سه آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سارقان در بازجویی های صورت گرفته به هفت فقره زورگیری و سرقت خشن اعتراف کردند که نامبردگان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و از آنجا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان ضمن اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد و در این موضوع اغماضی وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟