قیمت رمز ارزها به شدت ریزش کرد

به گزارش رکنا، در حالی که قیمت بیت کوین در معاملات دیروز توانسته بود برای نخستین بار در چند هفته گذشته مقاومت ۴۰ هزار دلاری را بشکند، اما دوباره این کانال را طی ساعات گذشته از دست داد. در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۱.۵۷ درصد نسبت به دیروز همین موقع ریخت، و هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۹۹۵ دلار در حال معامله است.

قیمت کنونی نسبت به هفت روز پیش البته ۱۷.۲۵ درصد رشد داشته است. با احتساب افت امروز قیمت بیت کوین ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۷۴۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۶۹ هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شده که ارزش کل این معاملات ۳۸ میلیارد دلار بوده است.

تعداد کل بیت‌کوین‌های موجود در بازار جهانی هم امروز به ۱۸ میلیون ۷۳۶ هزار و ۱۴۳ واحد رسیده است.

اتریوم در معاملات امروز ۳.۴۸ درصد کاهش قیمت داشت و هم اکنون ۲۵۲۳ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین نیز ۳.۷ درصد و کاردانو هم ۲.۶ درصد افت قیمت را تجربه کرده و به ترتیب ۳۶۳ دلار و ۱.۵۶ دلار در حال دست به دست شدن هستند.

قیمت دوج کوین و ریپل هم هر کدام با بیش از ۳ درصد افت هم اکنون ۳۱ سنت و ۸۶ سنت در حال معامله شدن هستند.

به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸۵ درصد افت کرده و به ۱۷۱۶ میلیارد دلار رسیده است. در این بازار همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد کل ارزها نیز به ۱۰ هزار و ۴۵۷ نوع افزایش یافته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟