پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۳ خرداد / قیمت‌ ها ثابت می‌ماند؟

به گزارش رکنا،در بازار امروز با توجه به کاهش انس جهانی و کاهش قیمت دلار ، با کاهش قیمت طلا و سکه همراه بود. انس جهانی طلا به ۱۸۷۸ دلار رسید. طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلا با اشاره به کاهش انس جهانی در بازار امروز گفت: قیمت دلار و انس جهانی در بازار امروز کاهشی بود. با توجه به کاهش قیمت دلار و انس جهانی قیمت‌ها در بازار امروز با کاهش همراه بود.

کشتی‌آرای در ادامه گفت: سطح معاملات در بازار طلا و سکه کاهش پیدا کرده است. یکی از عوامل موثر در کاهش سطح معاملات در بازار طلا نزدیکی به انتخابات است.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا درباره بازار طلا فردا عقیده دارد فردا (یکشنبه) به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی قیمت‌ها تا روز دوشنبه در بازار طلا و سکه ثابت باقی‌ می‌ماند.

همچنین سید محمود فضل آذر شربیانی گفت: با بازگشایی بازارهای بین‌المللی قیمت انس جهانی از روز دوشنبه تاکنون تغییر اندکی داشته است. همچنین مردم به دلیل انتخابات پیش روی ریاست جمهور طلا نمی‌خرند، چراکه عده‌ای معتقدند ممکن است قیمت طلا بعد از انتخابات روند کاهشی داشته باشد.

چرا طلای جهانی روند نزولی گرفته است؟ سایت اتحادیه طلا به نقل از استفن اینز، تحلیلگر بازار طلا در موسسه مدیریت دارایی اس پی آی نوشته است: «آنچه شاهدش هستیم انتظار برای اطلاع از نتیجه نشست فدرال رزرو است. فدرال رزرو ممکن است شروع به بحث جدی‌تر در مورد کاهش سیاست‌های انبساطی کند. بازار همچنان بر این عقیده است فدرال رزرو قرار است به آرامی سیاست‌های انبساطی را کاهش دهد و با توجه به چشم‌انداز تورمی تاثیر این وضعیت برای بازار طلا نسبتا مثبت است.»

قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد. مثقال طلا چهار میلیون و ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟