قیمت برخی اقلام میوه در ابتدای ماه رمضان گران شد

به گزارش رکنا، اسدالله کارگر گفت: طبق سنوات گذشته در روزهای نخست ماه رمضان با ازدیاد تقاضا برای خرید سبزی، هویج و هندوانه نوساناتی در بازار رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه در سایر اقلام افزایشی در بازار رخ نمی دهد، افزود: با کاهش مصرف میوه در ماه رمضان، قیمت نوسانی در بازار ندارد.

کارگر ادامه داد: با وجود آنکه از فصل گذشته میوه در بازار موجود است، بنابراین تا جایگزینی میوه نوبرانه بازار همچنان در آرامش به سر می برد.

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار با اشاره به اینکه اقلام میوه و صیفی در ماه رمضان افزایش محسوسی ندارد، اظهار کرد: همه ساله تقاضا برای خرید خیار، گوجه فرنگی، سبزی و کاهو در ماه رمضان افزایش می‌یابد و همواره پیش بینی می‌شود که از ۲۵ فروردین تقاضا برای خرید این اقلام ۵۰ درصد بالا رود.

وی با بیان اینکه بازار میوه در آرامش به سر می‌برد، گفت: با توجه به فراوانی بار اجازه افزایش قیمت بی رویه را نمی‌دهیم تا مردم در تامین‌ مایحتاج‌شان دچار مشکل نشوند.

به گفته دارایی نژاد، با توجه به فراوانی عرضه، قیمت میوه و صیفی در ماه رمضان نوسان محسوسی ندارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟