سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام امروز 10 فروردین

امروز سه شنبه (۱۰ فروردین ماه) بازار بورس تهران در سومین روز کاری خود در سال جدید با افزایش عرضه و عقب نشینی قیمت در اغلب نمادهای بزرگ و کوچک آغاز بکار کرد.

به گزارش رکنا، فلزی‌ها در حالی معاملات خود را در محدوده منفی دنبال می‌کنند که نماد فخوز در محدوده مثبت و با رشد بیش از یک درصدی قیمت همراه است. فولاد که با راهی کردن عملکرد اسفند ماه خود رکورد فروش خود را در زمستان به ثبت رسانده؛ همچنان در محدوده منفی بیش از ۱ درصد دنبال می‌شود.

در عمده نمادهای گروه خودرویی شاهد معاملاتی منفی و پر عرضه هستیم و این در حالی است که نماد خساپا در کف قیمت روزانه با صف فروش بیش از ۱۴۲ میلیون سهم در قیمت ۲۴۴ تومان مواجه است.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دهم فروردین

طبق اعلام سازمان بورس نماد معاملاتی شرکت‌های بانک صادرات ایران (وبصادر)، بانک ملت (وبملت)، بانک تجارت (وتجارت) به گردونه معاملات باز می‌گردند.

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای فایرا، بترانس و وسینا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، شتران و فولاد بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

افزایش عرضه حاکم شه در معاملات امروز موجب شد تا در این دقایق شاهد قرار گرفتن نماد شستا در کف قیمت روزانه محدوده ۱۱۲۵ تومان باشیم.

در فلزی‌ها شاهد غلبه خریداران بر فروشندگان در نماد فولاد هستیم؛ بطوری که سهم در قیمت بالای ۱۳۸۵ تومان در مدار مثبت قرار گرفت.

در جریان داد و ستد گروه پالایشی‌ها شاهد جمع شدن صف فروش نماد شپنا و قرار گرفتن سهم در قیمت ۱۳۹۴ تومان هستیم، اما همچنان فشار فروش در سایر نمادها موجب سرخ پوشی معاملات در ساعت ۹:۲۰ شده است.

صف فروش خساپا جمع شد. حجم معامله بیش از ۱۳۵ میلیون سهم است.

رنگ معاملات نماد شتران به رنگ سبز تغییر یافت و اکنون شاهد نوسانات مثبت در این نماد هستیم. شبندر و شبریز نیز از کف قیمت روزانه فاصله گرفته و در قیمت‌های ۲۷۴۶ و ۳۱۸۵ تومان قرار دارند.

بازار امروز با آنکه در محدوده منفی آغاز بکار کرد، اما رفته رفته شاهد افزایش تقاضا و قدرت خریداران در کلیت بازار بخصوص در برخی از نمادهای بزرگ هستیم. متعادل شدن و فاصله گرفتن بزرگان از کف قیمت روزانه موجب شد تا برخی از آن‌ها در مدار مثبت قرار بگیرند. در این میان می‌توان گفت؛ گروه فرآورده‌های نفتی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟