اگر می‌خواهید از بورس خارج شوید بخوانید

به گزارش رکنا، پیمان حدادی؛ کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش‌بینی بازار سرمایه نمی‌تواند همیشه درست باشد، چرا که کسی نمیداند فردا چه انفاقی می‌افتد و باید براساس شرایط روز تصمیم گرفت. اما اگر بخواهیم نگاه کلی داشته باشیم به موضوع این روزهای شاخص، فردا بازار سهام از منفی به سمت مثبت پیش خواهد رفت.

حدادی افزود: شاخص کل تا پایان سال، تا محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحد پیش خواهد رفت و بیشترین سهم هایی که قابل سرمایه‌گذاری هستند و بعنوان سرمایه‌گذاری یکماهه می‌توان در نظر گرفت، عمدتا سهم‌های بزرگ و شاخص ساز بازار خواهند بود و سهم‌های کوچک پیشرفتی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نباید بر سهم خاصی متمرکز بود و باید سبد سهام داشت، ادامه داد: به صنایع خاص نباید متکی بود اما صنایع خودرویی، فلزی و بانکی می‌توانند بازدهی بهتری نسبت به صنایع دیگر داشته باشند و تا پایان سال سهامداران این صنایع می‌توانند نتایج خوبی را بگیرند.این کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد: سهامدارانی که قصد ماندن در بازار سرمایه را دارند، سهم هایی را برای سه ماهه ابتدایی سال آینده می‌توانند خریداری کنند و سهامدارانی که قصد ماندن ندارند، روزهایی که شرایط بازار سرمایه صعودی است، برای خروج از آن اقدام کنند. چرا که در روزهای آینده نیز روند و نوسانات مثبت و منفی زیادی داریم که می‌تواند باعث دلزدگی این سهامداران شود.

با توجه به دامنه نامتقارن، استراتژی خرید و نگهداری می‌تواند روش خوبی برای یک ماه آینده باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟