پیش بینی بورس امروز دوشنبه 27 بهمن ماه

در بازار بورس دیروز بیشترین اثر مثبت به نام نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت بندرعباس شد ثبت شد و در مقابل شرکت‌ های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و معدنی و صنعتی گل گهر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

به گزارش رکنا، شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم مثبت بسته شدند. به‌ طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 543واحد، شاخص‌های کل (هم‌وزن) 1460واحد، قیمت (هم‌وزن) 955واحد، آزاد شناور 6315واحد و ‌بازار اول 6095 واحد رشد و شاخص بازار دوم 11741 واحد افت کردند.

درخصوص پیش بینی وضعیت بورس دوشنبه 27 بهمن ماه ، گفتگوی رکنا با علی حیدری ، کارشناس حوزه اقتصاد را بخوانید:

علی حیدری

اعتماد بار دیگر به بازار سهام بازگشته است

حیدری درخصوص وضعیت بازار سهام در روزهای اخیر گفت: انجام مصوبات جدید که با حمایت مجلس شورای اسلامی نیز همراه بود، سبب شد تا یک بار دیگر حاشیه اعتماد به بازار سهام بازگردد.

وی ادامه داد: اما این سبک اعتماد ایجاد کردن به نوبه خود می تواند اثر کوتاه مدتی داشته باشد. ولی آنچه در بازار نمایان تر و قوی تر است، بازگشت آرام و مجدد تورم سنتی در پایان سال خورشیدی است، که به خوبی این تورم در حال حاضر خود را در حرکت آرام دلار به سمت بالا نشان می دهد.

ورود به صنایع گروه های صادرات محور و پتروشیمی سود آور است

این کارشناس اقتصادی افزود: همچنین به دنبال این تورم، در بازار سهام در این هفته و حداکثر در هفته آینده در بیشتر سهام ها صادرات محور نیز آشکار می شود. پس ورود به صنایع و گروه های صادرات محور و پتروشیمی می تواند سودآور باشد.

حیدری تاکید کرد: اما سود کردن در بازار فعلی که اواخر کار دولتی است که از حمایت های کمتری برخوردار است، می تواند در هر لحظه روند صعود هر سهم را تغییر دهد. توصیه من به سرمایه گذاران این است که در کنار استفاده از تمامی ابزارهای تحلیلی به منابع خبری موثق نیز متصل باشند.

فولادی ها فردا مثبت می شوند

این کارشناس اقتصادی در آخر بورس امروز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازار امروز حرکت های آرامی خواهد داشت. البته در میانه روز می توان انتظار داشت که بازار امروز بتواند با حرکات های نزولی در سهام شرکت های پتروشیمی همراه باشد. ولی گروه و صنایع فولادی، فردا را  می توانند با مثبت کم به پایان برسانند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟