مدیرعامل بورس تهران معرفی شد

به گزارش رکنا ، در حالی تعیین مدیرعامل بورس تهران از اوایل ماه گذشته به یکی از موضوعات مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته بود که بعد از برگزاری چند جلسه هیات مدیره در هفته‌های قبل، امروز بالاخره این ابهام برطرف و علی صحرایی برای دو سال دوم ( از اوایل مهر ۹۷ ) در سمت مدیرعاملی بورس تهران ابقا شد.

پبش از این نام چند گزینه مطرح و برخی نامزدها هم اقدام به ارائه برنامه کرده بودند اما در نهایت هیات مدیره بورس تهران بعد از رایزنی‌های متعدد، تصمیم گرفت صحرایی در ساختمان سعادت آباد ماندگار شود.

انتخابات آمریکا اخبار روز اخبار بورس قیمت دلار امروز

مدیرعامل بورس تهران معرفی شد

این سهام بالاترین ارزش در بورس را دارد!

معدنی‌های بورس امروز چگونه بودند؟

اولویت بندی جدید برای دریافت کنندگان واکسن کرونا

وی مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه صنعت نفت و کارشناسی ارشد را از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک دکترای حرفه‌ای عالی مدیریت کسب و کار با گرایش حسابداری(DBA) را اخذ کرده است.

به فرصت محدود! تخفیف ویژه کاشت مو + پرداخت اقساطی

عجله کن! فقط تا امروز وقته همه چیز و با تخفیف استثنایی بخری

کاپشن بخر با قیمت باور نکردنی! تخفیف فقط همین امروز

همین الان ثبت نام کن! تخفیف ویژه کاشت مو

صحرایی مرداد ۷۷ در سازمان کارگزاران بورس در سمت کارشناسی مدیریت بررسی سهام و طرح‌ها و اردیبهشت ۸۱ در سمت کارشناس مسئول بازرسی و بازار قرار گرفت. پس از آن در مرداد ۸۳ در سمت کارشناس مسئول عملیات و نظارت بر بازار حضور یافت.پس از تصویب قانون جدید بازار و شکل گیری ساختار جدید بازار سرمایه، در اسفند ۸۵ با سمت مدیر بازار به فعالیت در بورس تهران ادامه داد. سپس از آذر۹۰ تا مهر ۹۷ معاونت بازار را برعهده داشت.

ترکیب هیات مدیره جدید بورس تهران شامل مهدی سدیدی از صندوق بازنشستگی بانک ها، محمدرضا محسنی (مدیرعامل سابق سپرده‌گذاری مرکزی) از بانک آینده، علی شیرازی از سرمایه‌گذاری صبا تامین، جواد عشقی نژاد از سرمایه‌گذاری اهداف، بوستانی از کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، امیری از سرمایه‌گذاری تدبیر و امیر تقی‌خان تجریشی از سرمایه‌گذاری توسعه ملی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 633844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟