با این شرایط معاملات خودرو قفل شد/ ریزش قیمت ها ؟

به گزارش رکنا، بازار خودرو این روزها با پدیده چسبندگی قیمت‌ ها روبه‌روست و در حالی برابر کاهش بیشتر نرخ مقاومت می‌کند که انتظار برای ریزش قیمت‌ها مشتریان را از بازار به شدت دور کرده است.

براساس اعلام فعالان بازار پژوپارس اتوماتیک ۳۵۸ میلیون تومان نرخ خورد و بهای پژو 206 اس دی نیز برابر با ۲۵۲ میلیون توان اعلام شده است.

براین اساس پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۴۴۶ میلیون تومان در بازار و فضای مجازی فایل شد. نرخ پراید ۱۱۱ نیز با کاهش چهار میلیون تومانی برابر با ۱۲۱ میلیون تومان اعلام شده است. البته گفته می‌شود این نرخ نیز برای خریداران جذاب نیست از این رو خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

تیبا هاچ بک بر اساس اعلام آگهی دهندگان بین ۱۳۰ تا ۱۳۲ میلیون تومان نرخ خورده است.سمند ال‌ایکس ۲۱۸ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ برابر با ۱۸۴ میلیون تومان نرخ خورده است.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی فعالان بازار حکایت از آن دارد که قیمت‌ها روندی کاهشی را در روزهای آتی طی می‌کند. گفته می‌شود با تثبیت نرخ دلار در کانال‌های پایین تر نرخ خودرو نیز مهیای ریزش بیشتر خاهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 630898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟