200 هزار تومان جریمه برای تردد در ساعت 21 تا 4/برای ممنوعیت تردد افراد کرونا مثبت در سطح شهر از سیستم هوشمند استفاده کردیم

به گزارش رکنا، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا شب گذشته در شبکه خبر گفت: بنده به عنوان شخصی که وزارت بهداشت فعال است از فعالیت مردم و همکاری آنها تقدیری و تشکر دارد. علاوه بر بازدیدهای میدانی و اخبار واصله از دانشگاه‌ها اقدامات مناسب انجام شده و امیدوایم این طرح با موفقیت به اتمام برسد.

او افزود: در ستاد مباحث مختلف مطرح و موافقت شد که از 9 شب تا 4 صبح عدم ترددها مطرح شود و رییس جمهور هم دستور داد تا قرارگاه نیز پیشنهادات را بررسی کرده و در جلسات آتی ماحصل بررسی پیشنهادات در ستاد ملی مطرح شود.

رییسی افزود: استفاده از یک سیستم هوشمند در دستور کار قرار گرفت که از ورود افراد کرونا مثبت در تجمعات در اماکن مقدس، پاساژها و وسایل حمل و نقل عمومی جلوگیری شود.

او تاکید کرد: عدم تردد از 9 شب تا 4 صبح روز گذشته مصوب شده است. این مقوله باعث بروز مشکلات برای افراد فعال در شیفت شب است.

این مقام مسئول درباره اطلاع رسانی درباره عدم تردد های در ساعت 21 تا 4 ازهفته گذشته کلیت مصوب شده و بر سر جزییات به بررسی پرداختیم. اختلاف نظرها درباره شیفت شب ها است.

او تصریح کرد: بنده به عنوان سخنگوی ستاد هفته گذشته ممنوعیت تردد شبانگاهی از یکم آذر اعلام و تردد های با جریمه 200هزار تومان همراه است. اگر دوربین های شماره ای را یادداشت کنند 200هزار تومان جریمه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 630376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟