روحانی: تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می‌دانیم

در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص همسان سازی مستمری بازنشستگان و افزایش درآمد کارگران و کارکنان در جهت تامین معیشت و جبران بخشی از آثار تورم در قیمت کالاها و خدمات ارائه کرد.

روحانی با اشاره به حساسیت ها و پیچیدگی ها در زمینه مدیریت وضعیت اقتصادی، تاکید کرد: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می داند و از همه طرح ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می کند.

رئیس جمهور در عین حال تاکید کرد که باید مراقبت کرد ارائه برخی طرح ها که منابع آن دیده نشده باشد، نمی تواند به رفع معضلات کمک کند و ممکن است باعث ایجاد مشکلات تورمی و یا دامن زدن به انتظارات غیرواقعی گردد؛ لذا ملاحظه منابع و فراهم آوردن شرایط اجرایی آن، لازمه توفیق در خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست.

در ادامه این جلسه پیشنهادهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی در خصوص تسهیلات لازم برای گسترش صادرات و استفاده از ارز صادراتی برای تامین واردات مورد نیاز واحدهای تولیدی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری درباره آنها به جلسه فوق العاده بعد از ظهر امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟