توافق مجلس و دولت درباره بازار فولاد / مجلس قدردان زحمات نیروی انتظامی هست

محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح نمایندگان بیان کرد: از ساعت ۸:۱۵ امروز صبح جلسه‌ای داشتیم که تا همین لحظه به طول انجامید. موضوعات مربوط به مسائل اقتصادی با اولویت حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جمله مسائلی که مورد بررسی قرار گرفت در حوزه قیمت‌ها، توزیع کالاها و تامین کالاها بود.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در حوزه مسائل مربوط به بازار فولاد و شرکت‌های فولادی در بورس توافقات خوبی صورت گرفت. ان‌شاء‌الله در فرصتی مناسب توضیحاتی در این زمینه خواهیم داد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: همچنین‌ برای تامین کالاها و تهاتر کالا در اصلاح روند صادرات و واردات و تامین ارز نیز تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

قالیباف همچنین با اشاره به جلسات مجلس شورای اسلامی با وزرای اقتصادی بیان کرد: مطمئن هستیم پیرو این جلسات شاهد تثبیت در بازار بورس و ادامه روند کاهشی قیمت دلار خواهیم بود. ان‌شاء‌الله در فرصت مناسب توضیحات بیشتری خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت وظایف کارکنان نیروی انتظامی تاکید کرد: نمایندگان متوجه اهمیت زحمات نیروی انتظامی هستند.

محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز( چهارشنبه ) مجلس ضمن خیرمقدم به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و همراهان وی به دلیل حضور در جلسه علنی مجلس کفت: از طرف خود و نمایندگان مجلس هفته نیروی انتظامی را به کارکنان، درجه داران، افسران و کارمندان این نیرو تبریک می گویم.

وی افزود: درود می فرستیم یه شهدای نیروی انتظامی که همیشه باب شهادت برای افسران رشیدی که برای امنیت کشور در نیروی انتظامی تلاش می کنند باز است و هر روز شاهد رشادت های این عزیزان هستیم.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عزیزان در نیروی انتظامی مطمئن باشند نمایندگان مجلس متوجه اهمیت ماموریت های شما و زحمات شما در تمامی زمان ها و مکان های سرزمین جمهوری اسلامی حتی در حوزه پلیس بین الملل و در دستگیری و بازگرداندن افرادی که مالی از کشور بردند و یا جنایتی کردند و از کشور فرار کردند هستند، ما قدردان زحمات شما هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟