بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال

به گزارش رکنا، معاون وزیر راه و شهر سازی امروز در همدان گفت: پروند مسکن مهر به جز مسکن هایی که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یا دارای مشکلات حقوقی هستند تا پایان سال ۹۹ بسته میشود.

آقای نبییان افزود: قرار است برای مسکنهای مهری که فاقد متقاضی و بر اساس تفاهم نامه‌ها وقوانین جاری کشور باشد همچنین، تصمیم گیری خواهد شد.

مدیر عامل سازمان ملی مسکن و زمین در ادامه گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، زمین مورد نیاز برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در دست تامین و یا تامین شده است.

در شهر‌های همدان و ملایر به شدت کمبود زمین برای ساخت مسکن مهر روبرو هستیم

به گفته آقای نبییان، از این تعداد واحد ۲۰۰ هزار مورد آن در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار مورد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار مورد هم در شهر ها‌ی مختلف است که بخش بزرگی از زمین مورد نیاز تملک، و عملیات ساخت هم در بخشی از این زمین‌ها آغاز شده است.

استاندار همدان هم در این نشست گفت: در استان همدان به ویژه در شهر‌های همدان و ملایر به شدت کمبود زمین برای ساخت مسکن مهر روبرو هستیم. آقای شاهرخی با تاکید بر ضرورت تعادل بخشی به زمین و مسکن در شهر‌های همدان و ملایر گفت: باید تیمی از کارشناسی مجرب در کوتاه مدت برای الحاق هزار هکتار زمین به شهر همدان اعلام نظر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 614926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟