افزایش پروازهای خارجی در ایران به زودی + اسامی

پس از حدود هفت ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان، مذاکرات بسیاری بین کشورهای مختلف برای از سرگیری پروازهای مسافری در حال انجام است و هر روز بر تعداد و مقاصد این پروازها افزوده می‌شود که البته با قبل از کرونا تفاوت‌های بسیاری از حیث پروتکل‌های بهداشتی دارد.

در این راستا ایران نیز که به گفته مقصود اسعدی سامانی – دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی – به بیست مقصد خارجی پرواز برنامه‌ریزی شده مسافری انجام می‌دهد، اخیرا ترکیه و فرانکفورت را به مقاصد خارجی خود اضافه کرد.

تورج دهقانی زنگنه - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره آخرین وضعیت پروازهای مسافری اظهار کرد: در حال حاضر پروازهای مسافری بسیاری البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشترک بین ایران و کشورهای مختلف به صورت هفتگی در حال انجام است.

وی افزود: پاریس، لندن، منچستر، فرانکفورت، استانبول، و... و. جز پروازهای برنامه‌ای است که هم اکنون ایرلاین‌های مختلف انجام می‌دهند و به زودی تعداد پروازها و مقاصد خارجی افزایش خواهد یافت.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مذاکرات مناسبی بین ایران و کشورهای خارجی مختلف در حال انجام است و هامبورگ، دوسلدورف و برخی مقاصد خارجی دیگر نیز به فهرست پروازهای خارجی ایران اضافه خواهند شد که با پیشرفت مذاکرات و قطعی شدن توافقات آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

زنگنه با اشاره به اینکه پروازهای آمستردام به صورت موقت لغو شده است، اعلام کرد: پروازهای فوق العاده به مقصد کشورهای ایتالیا و اسپانیا انجام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟