عرضه دوباره کره در بازار با افزایش ۲ برابری قیمت

سعید درخشانی در خصوص کمبود روغن جامد در بازار، اظهار داشت: این قلم کالا در بازار کم بوده و مردم نیز سراغ آن را می گیرند ولی کمبود وجود دارد.

وی در پاسخ به دلیل این کمبود گفت: دلیلش را باید از تولید کننده پرسید، زیرا خریدار وجود دارد ولی اینکه چرا نیست به تولید کننده مربوط می شود.

رئیس اتحادیه سوپر مارکت ها و مواد پروتئینی با اشاره به گرانی کره در روزهای اخیر نیز خاطر نشان کرد: حدود یک هفته بود که تولید کننده، کره را در بازار عرضه نکرد و از دو روز گذشته که عرضه آن شروع شده، قیمت حدوداً دو برابر شده است.

درخشانی ادامه داد: قیمت کره 100 گرمی از 4500 تومان به 8 هزار تومان و کره 50 گرمی از 2300 تومن به 4100 تومان افزایش یافته است و اینکه مجوزی برای افزایش قیمت گرفته شده یا خیر نیز اطلاعاتی ندارم ولی به هر حال این گرانی ها وجود دارد.

وی در پایان به افزایش قیمت تخم مرغ در این روزها نیز اشاره کرد و گفت: تخم مرغ نیز در حال حاضر شانه ای 29 الی 30 هزار تومان و حتی تا 32 هزار تومان نیز به فروش می رسد؛ البته فروشنده به هر قیمتی که بخرد هزار تا دوهزار تومان گرانتر می فروشد؛ بنابراین در همه این اقلام تولیدکننده قیمت را افزایش داده و فروشنده نیز مجبور به گران فروختن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟