کاهش 250 تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها

به گزارش رکنا،  کاهش قیمت دلار که از روزهای گذشته آغاز شده امروز هم ادامه داشت و دلار در صرافی‌های بانکی 250 تومان ارزان‌تر از دیروز معامله شد.

بر این اساس، ‌قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ امروز با این کاهش ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش به ثبت رسید و صرافی‌ها دلار را به قیمت ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان نیز خریدار بودند.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد عملکردی مشابه با قیمت دلار بود و در ساعت تنظیم خبر، یورو با بهای ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان برای خرید و برای فروش هم قیمت ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می‌شود.

این در حالی است که سفته بازارن بازار دلار به دنبال ایجاد قیمت های کاذب در بازار هستند و این موضوع باعث ایجاد مقاومت برای کاهش بیشتر قیمت ارز در بازار شده است.

در سامانه سنا نیز طی روز کاری گذشته (۱۲ شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۷ هزار و ۲۳۳ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۳ هزار و ۱۶ تومان ثبت شده است.

علاوه براین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته ( ۱۲شهریور)، خرید هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۸۰۱ تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۰ هزار و ۶۴۹ تومان انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟