کاهش ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه مهرآباد

به گزارش رکنا، بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده توسط شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال در فرودگاه مهرآباد نشست و برخاست هواپیما در مقایسه با ماه مشابه سال قبل 14 درصد کاهش یافته است.

در خرداد سال گذشته 10115 نشست و برخاست در این فرودگاه ثبت شده که این تعداد در ماه قبل به 8 هزار و 733 نشست و برخاست کاهش یافت.

در این فرودگاه طی آخرین ماه بهار امسال اعزام و پذیرش مسافر نسبت به خرداد سال قبل از یک میلیون و 192 هزار و 289 هزار نفر با 28 درصد رشد منفی به 856 هزار و 752 نفر کاهش یافته است.

در بخش ارسال و پذیرش بار و پست نیز عملکرد فرودگاه مهرآباد منفی بوده است؛ در ماه مورد اشاره 6 میلیون و 85 هزار و 830 کیلوگرم در این شاخص عملکرد فرودگاه مهرآباد بوده که نسبت به خرداد سال گذشته با 8 میلیون و 21 هزار و 698 کیلوگرم 24 درصد کاهش یافته است.

طی خردادماه امسال فرودگاه مهرآباد بیشترین نشست و برخاست هواپیما را در بین فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران (46 فرودگاه) و شش فرودگاه اختصاصی کشور داشته است.

فرودگاه همدان در خرداد امسال هیچ نشست و برخاست هواپیما را نداشته است. این فرودگاه در خردادماه سال گذشته 18 نشست و برخاست هواپیما داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟