تمدید مهلت تقاضای وام کرونا برای کسب و کارهای کوچک در آمریکا

به گزارش رکنا، به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه قانونی را امضا کرد که مهلت تقاضای وام برای کسب و کارهای کوچکی که تحت تاثیر ویروس کرونا دچار بحران مالی شده‌اند را تا 8 آگوست تمدید می‌کند.

تمدید برنامه حمایت از حقوق و دستمزد که در ماه آوریل به منظور جلوگیری از بیکاری آمریکایی‌ها به کار گرفته شد، به صاحبان مشاغل پنج هفته دیگر مهلت می‌دهد تا درخواست کمک‌های مالی خود را که از مشکلات کرونایی ناشی می‌شوند، ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، حدود 130 میلیارد دلار از 659 میلیارد دلاری که توسط کنگره آمریکا تصویب شده، هنوز در دسترس است.

منتقدین نگران هستند که اداره کسب وکارهای کوچک آمریکا که مسئول ارائه این وام هاست، ممکن است همچنان در توزیع عادلانه این وجوه چالش‌هایی را تجربه کند.

از همان آغاز، برنامه بی‌سابقه‌ای که برای اولین بار ارائه شده بود، با مشکلات فناوری و کاغذبازی دست و پنجه نرم می‌کرد که باعث می‌شد برخی از مشاغل نابود شوند در حالی که برخی از شرکت‌های ثروتمند بودجه بیشتری دریافت کنند.

این در حالی است که امید به بهبود اوضاع اقتصادی در میان مدیران شرکت‌های آمریکایی از آغاز بحران مالی ناشی از شیوع کرونا به پایین‌ترین سطح رسیده است.

بیش از یک چهارم مدیران شرکت‌های آمریکایی بهبود اوضاع شرکت خود را تا بعد از سال 2021 ممکن نمی‌دانند.انتهای پیام/برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟