بانک‌ها وام نمی دهند می‌گویند از رئیس جمهور بگیرید

به گزارش رکنا، مجید افتخاری با اشاره به اینکه تعطیلی بازار فروش پوشاک در اسفند و فروردین ماه باعث شده تا بخشی از مواد اولیه واحدهای تولیدی در انبارها مانده و تولید کننده بتواند امروز با استفاده از آنها فعالیت خود را ادامه دهد، افزود: به نظر می رسد بحران اصلی تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی در اول مهرماه آغاز خواهد شد چرا که تولیدکنندگان در آن مقطع برای تولید پوشاک زمستان مواد اولیه در اختیار ندارند.

وی با بیان اینکه عمده تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی از کشور چین تامین می‌شود، گفت: ممنوعیت‌های سفر به این کشور عاملی شده تا نتوانیم بخشی از مواد اولیه خود را تامین کنیم.

این عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان پوشاک با اعلام اینکه متاسفانه ما امروز با دو دولت در کشور روبرو هستیم، افزود: نخست دولتی لسانی که فقط وعده می‌دهد دوم دولت واقعی هیچ کدام از این وعده ها را اجرایی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مدام از وعده های مختلف برای کمک به واحدهای تولیدی صحبت می‌شود، تصریح کرد: اما در عمل هیچ خبری از کمک به واحدهای تولیدی نیست رئیس جمهور چندین بار اعلام کرد به ازای هر اشتغال از دست رفته در دوران کرونا کمک مالی به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود اما متأسفانه یک ریال هم به واحدها پرداخت نشده از آن طرف بانک‌ها نفس تولیدکنندگان را گرفته و مدام در پی دریافت مطالبات خود هستند .

افتخاری در ادامه صحبت های خود با اشاره به صحبت های اخیر سرپرست وزارت صنعت مبنی بر اینکه بانک ها باید همکاری لازم را با تولیدکنندگان در باز پرداخت تسهیلات داشته باشند، گفت: بانک ها حرف رئیس جمهور را اجرایی نمی کنند چه برسد به سرپرست وزارت صنعت. وقتی برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک ها می رویم می‌گویند چه تسهیلاتی؟ بروید از رئیس جمهور بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟