اطلاعیه دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها در خصوص دستورالعمل واریز جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸

به گزارش رکنا، دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها به منظور شفافیت و تسهیل در امور پرداختی، جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دستورالعملی صادر کرد.

در این دستورالعمل آمده است:

نحوه درج شماره شبای قرآن آموزان برگزیده در سامانه جهت واریز جایزه آزمون سراسری سال 1398

به اطلاع کلیه قرآن آموزان برگزیده آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398 می رساند تا تاریخ دوشنبه 2 تیر فرصت دارند از طریق کارتابل شخصی خود در سامانه آزمون به آدرسwww.quranedu.ir نسبت به درج شماره شبای بانکی متعلق به خود اقدام نمایند.

بدین منظور قرآن آموز می بایست در صفحه لاگین سامانه، با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود که قبلا برایش پیامک شده است وارد کارتابل خود گردد. پس از ورود بلافاصله صفحه مربوط به وارد نمودن شماره شبا ظاهر می گردد. در این صفحه ابتدا نام بانک و شماره شبای متعلق به قرآن آموز وارد گردد؛ سپس در بخش تایید اطلاعات، گزینه «اطلاعات فوق را تایید می نمایم» انتخاب گردیده و در نهایت دکمه ثبت زده شود تا شماره شبا ثبت گردد.

تذکرات:

1- ثبت شماره شبا صرفا از طریق کارتابل قرآن آموز میسر بوده و موسسات قرآنی امکان ثبت شبای قرآن آموزان خود را ندارند.

2-کسانی که رمز عبور خود را ندارند یا فراموش کرده اند می توانند با مراجعه به آدرسhttps://www.quranedu.ir/password/reset و درج کد ملی قرآن آموز و شماره همراهی که در سامانه به نام ایشان ثبت شده است، درخواست ارسال رمز عبور جدید بدهند تا از طریق پیامک برای ایشان ارسال گردد.

3-کسانی که علاوه بر فراموشی رمز عبور، شماره موبایل ثبت شده در سامانه مربوط به خود را نیز فراموش کرده یا خط خود را تغییر داده اند می بایست در قسمت ثبت درخواست به آدرسhttps://www.quranedu.ir/ticket/followupدرخواست تغییر شماره همراه خود را به همراه بارگزاری تصویر کارت ملی خود به ثبت برسانند تا نسبت به اصلاح شماره همراه آنها در سامانه اقدام گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 578624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟