طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد

به گزارش رکنا، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این مطلب که برنامه خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد در دهک‌های اول تا سوم در حال تدوین است، گفت: طرح خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال تدوین است.

جلسات دولتی ها برای سامان دهی مسکن اقشار ضعیف

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در ماه‌ها و هفته‌های گذشته جلسات کارشناسی آن با حضور دستگاه‌های ذی ربط در وزارتخانه برگزار شد و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد، تصریح کرد: طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای کوچک است که تحت مسئولیت بنیاد قرار دارد.

وی توضیح داد: طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهرها به اجرا درخواهد آمد.

شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و هم اکنون، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است.

اجرای فرمان رئیس‌جمهوری برای ساماندهی بازار اجاره و کنترل قیمت مسکن

محمودزاده در خصوص پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رئیس‌جمهوری در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن، گفت: پیشنهادهای مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارائه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور، تعیین تکلیف شود. منتظر هستیم در هفته جاری این جلسه تشکیل و در خصوص اجرای فرمان رئیس‌جمهوری تصمیم نهایی گرفته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟